stronalotnicza.pl

Infolinia*: 801 000 221 lub +48 22 621 11 11

Co zrobić, kiedy bagaż zostanie zniszczony lub zgubiony?

Jeśli Twój bagaż zaginie lub stwierdzisz jego uszkodzenie niezwłocznie skontaktuj się z przedstawicielami przewoźnika, który obsługiwał lot. Najczęściej na lotnisku znajdują się biura linii lotniczych, jeżeli nie to można zawsze przedzwonić na infolinię przewoźnika. Po kilku dniach od utraty bagażu poleca się kontakt z biurem rzeczy znalezionych w porcie lotniczym.

Każda utrata lub uszkodzenie bagażu pociąga za sobą odpowiedzialność linii lotniczych. Wszelkie uszkodzenia bagażu zgłaszać można do 7 dni listem lub bezpośrednio w biurze przewoźnika, a nawet u agentów linii lotniczych. W przypadku zagubienia bagażu prawo do zgłoszenia tego faktu wygasa dopiero po 2 latach.

Maksymalnym limitem odpowiedzialności za utratę lub zniszczenie bagażu jest kwota 1100 euro. Wysokość odszkodowania może być zaniżona z uwagi na nieodpowiednie opakowanie lub zawartość, której nie można przewozić samolotem, bądź zawartość bagażu budziła wątpliwości co do bezpieczeństwa ładunku bagażu.


bestseller nowosci promocje last minute

newsletter

Dowiedz sie pierwszy o najtanszych ofertach. Rezerwuj jako pierwszy !