stronalotnicza.pl

Infolinia*: 801 000 221 lub +48 22 621 11 11

Rezerwacja

Jak rezerwuje się bilety lotnicze?

1. Rezerwacja online jest prostym sposobem i wyjątkowo szybkim, umożliwiającym komfortowo zarezerwować bilet lotniczy na wybranej trasie i w konkretnym terminie.

By uzyskać rezerwację biletu przez internet trzeba w wyszukiwarkę lotów na stronie internetowej biletylotnicze.pl dokonać wyboru portu początkowego, jak i destynację w polach Skąd oraz Dokąd.

Kolejnym krokiem powinno być oznaczenie lotu w jedną stronę lub w dwie, a także wybór terminu wylotu, jak również powrotu. Wpisując daty lotu poleca się skorzystać z kalendarzy udostępnionych w formularzu wyszukiwarki.

Dzięki zaznaczeniu opcji  „szukaj również dwa dni wcześniej lub później”, wyszukać można loty poprzedzające interesującą cie datę o dwa dni, jak również późniejsze połączenia po wskazanej dacie wyszukiwania.

 

Po kliknięciu przycisku Szukaj zostaną wyświetlone wszystkie loty dostępne w wybranych przez Ciebie terminach. Każda wyświetlona opcja zawiera informacje na temat portu lotniczego wylotu i przylotu, liczbę przesiadek, czas oczekiwania na kolejny lot oraz cenę.

Wyświetlona cena zawiera wszystkie opłaty lotniskowe, bez opłaty transakcyjnej, czyli bez opłaty pobieranej przez serwis biletylotnicze.pl za obsługę rezerwacji.

Aby zarezerwować dany lot, należy kliknąć przycisk Rezerwuj, który przeniesie Cię na ekran „Opcje podróży”, gdzie należy uzupełnić dane pasażerów (tytuł, imię i nazwisko, datę urodzenia)  oraz wybrać preferowaną opcję płatności za bilet lotniczy.

Prócz biletu na naszej stronie możesz wraz z rezerwacją wykupić ubezpieczenie Chartis, dzięki któremu zyskasz ochronę ubezpieczyciela dla szeregu zdarzeń poza granicami kraju.

2. Rezerwacja przez telefon

By zarezerwować bilet telefonicznie wystarczy wybrać numer naszej infolinii 801 000 221  lub  +48 22 621 11 11 i wybrać połączenie z konsultantem sprzedaży. Rozmowa z konsultantem opiera się na wypełnieniu formularza wyszukiwarki, dlatego też poproszony zostaniesz o udzielenie odpowiedzi na pytania o kierunek podróży, jej planowaną datę oraz liczbę pasażerów rezerwacji, jak również inne preferencje dotyczące lotu. Na bazie uzyskanych informacji konsultant zaproponuje wybrane połączenia pasujące do oczekiwań klienta podając całkowity koszt rezerwacji. Dokonując rezerwacji telefonicznej należy podać dane osobowe pasażerów podróży, w tym imię nazwisko, datę urodzenia oraz dane kontaktowe założyciela rezerwacji. Kupujący wskazuje adres poczty elektronicznej na który zostaje wysłany bilet elektroniczny, jak również wybiera formę płatności, numer telefonu płatnika, a także dane niezbędne do wystawienia faktury, jeżeli chciałby otrzymać takowy dokument.

Na podany adres poczty e-mail konsultant wyśle w przeciągu kolejnych kilku minut potwierdzenie rezerwacji obejmujące jej szczegóły, razem z informacją o płatności, co pozwala zweryfikować dane i dokonać ewentualnej korekty na wypadek pomyłki. Przy rezerwacji telefonicznej formami płatności oprócz karty kredytowej jest przelew bankowy. Jeżeli wybrana zostanie płatność kartą dokonywana jest w trakcie rozmowy z konsultantem, a potwierdzenie wpłaty jak i bilet lotniczy klient otrzymuje niezwłocznie na swój adres e-mail.


bestseller nowosci promocje last minute

newsletter

Dowiedz sie pierwszy o najtanszych ofertach. Rezerwuj jako pierwszy !